17 oktober 2009

Helg igen!

Så var helgen här, var har denna vecka tagit vägen? Som vanligt har det varit mycket jobb. Igår, fredag, skulle jag sluta tidigare men det var så mycket att göra på jobb att jag fick stanna kvar. Kunde inte bara lämna allt till min kollega! Men det innebar att jag kom för sent till det jag hade planerat. Jag skulle till Malmströms/Camilla på Center Syd, för att prova kläder inför Röda Korsets modevisning, som går av stapeln på tisdag 20/10. Väl där provade jag ut kläder till två ombyten. Ni får se senare hur det blev! Men jag kan säga att jag själv hade ju inte valt vissa av klädesplaggen, men man får tänka att modevisningen riktar sig till lite äldre människor. Hemma igen efter en lång dag lagade vi en god middag som vi avnjöt till Idol. Sen såg jag att jag hade fått nya numret av Blomsterbranschen, härlig läsning med massor av inspiration. Somnade gott i soffan!

Inga kommentarer: